24 Kasım 2012 Cumartesi

İstiklal Hz. Meryem


İtiraf ediyorum, 10 yıldan fazla zamandır belirli belirsiz aralıklarla gidip geldiğim seyirttiğim arka sokaklarını arşınladığım İstiklal Caddesinde ki bu kilisenin adını bilmiyorum. St.Ant. değil burası oradan sonraki klise sanıyorum yunan konsolosluğunun yada ne boksa oradan biraz sonraki, dışarıdan kiliseden çok eski taş beyoğlu binalarına benzeyen fakat içinde ne türlü işlerin (ilginç tehditkar oldu) çevrildiğini bilmediğim bina. Falan. Filan. Ama en kısa sürede öğreneceğim... Söz. Hatta devrik anlamsız düşük cümleler de kurmayacağım. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yazmak yardım istemek için Google yada Msn yada blog hesabına ihtiyacın bulunmamakta. Yorumlama biçimi tikini tıklıyor ve en alttaki Anonim seçeneğini işaretliyoruz. Sonra da mesajı yolluyoruz. Bende okuyorum.