6 Kasım 2012 Salı

Burası Neresi Sorusu?



Burası benim boş zamanlarımda yazdığım çizdiğim kısacası düşünme fırsatı bulduğum anlarda kullandığım sosyal noktam.Oraya buraya kızdığımda, iyi yada kötü bir takım olaylarla karşılaştığımda sesimi dünyaya duyurmaya çalıştığım sosyal noktam.

Kısaca burası kişisel alanlarımdan sadece bir tanesi. Diğer kişisel alanlarımdan bazıları ise gene bloglarımdan biri olan Hayal Fotoğrafları bloğum, son zamanlarda diğer bloğumla ilgilenemedim, aslında blogla ilgilenmek için elime fotoğraf makinemi alıp dışarılara atılmam gerek bunu da yapamadığımdan bloglada uğraşmamış zaman ayıramamış olmaktayım. Kabul ediyorum da hayal fotoğraflarında uzunca zamandır etkili bir paylaşımda da bulunamadım :)

Fotoğrafta sürekli bir arayış içerisinde olmam ilk başlarda pozitif gelişmemi sağlasa da şimdilerde ise bu arayış ve değişiklik özlemi geriye gitmeme sanıyorum neden olmakta. Her gün yada her fırsatta değişik planlar yapmak yada farklı bir takım düşüncelere girmek bu işte beni ciddi bir şekilde yıprattı. Örneğin bir zaman çocuk fotoğraflarına yönelmek istemem, bir zaman sokak kedilerine yönelmem bazen siyah beyaza sarmalarım vs.

Kişisel özeleştirimi gerçekleştirdim, nereden esinlendim bende tam olarak anlamış değilim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yazmak yardım istemek için Google yada Msn yada blog hesabına ihtiyacın bulunmamakta. Yorumlama biçimi tikini tıklıyor ve en alttaki Anonim seçeneğini işaretliyoruz. Sonra da mesajı yolluyoruz. Bende okuyorum.