5 Kasım 2012 Pazartesi

Fifa 2013 Sabri Sarıoğlu Performansları


Sabri sarıoğlu nun fifa 2013 teki performanslarına kaldığımız yerden devam edelim istedim. Sanırım sabri sarıoğlu suz bir Galatasaray düşünemiyorum bile, sağ kanadın emsalsiz forveti ayarında.

Bir haftaya yakın zamandır ara ara da olsa fifa 2013 oynuyorum, kendimi her maçtan sonra biraz daha geliştiriyorum, neyse oynadığım okadar maç içerisinde yanlış hatırlamıyorsam sabri bir kere bile maçın adamı olamadı. Forvete koyduğum maçlarda bile başaramadı... Aynı noktalarda oynayan oyuncularım (genelde) maçın adamı olurken (bazen orta saha - melo) sabri nin beceriksiz olması yüzünden olmadı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yazmak yardım istemek için Google yada Msn yada blog hesabına ihtiyacın bulunmamakta. Yorumlama biçimi tikini tıklıyor ve en alttaki Anonim seçeneğini işaretliyoruz. Sonra da mesajı yolluyoruz. Bende okuyorum.