7 Kasım 2012 Çarşamba

Need For Speed Most Wanted 2 Download


Need For Speed Most Wanted 2

Oyunu indirme aşamasında olduğumu dünya ile paylaşmak istedim, yıllar önce oyunun birinci bölümünü oynamış aslına bakacak olursak pekte beğenmemiştim, sanıyorum o zamanlar gece geçen oyunları daha fazla seviyordum; fakat şimdide gece geçen oyunları seviyorum. 

Bundan önceki birkaç nfs serisindeki hayal kırıklıklarını yakından takip etmiştim, ancak bu oyunun videolarını izlediğimde nfs ye son bir şans vermeye karar verdim....

Nfs deki eksiklik bu teknolojiye rağmen bu güce rağmen halen Grand Tourismo tarzı bir oyun geliştiremediler... Kendimden biliyorum sadece grand tourismo için play station almaya niyetlenmiştim kısacası buradan yetkililere seslenmek istiyorum;
- grand tourismo ayarında senaryosunda bir oyun nfs için çok iyi olabilir-olacaktır.

Not: Oyun daha torrente düşmemiş, düştüğünde bloğa ekleyeceğim.
Not2: Ben oyunu başka bir yerden indirmekteyim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yazmak yardım istemek için Google yada Msn yada blog hesabına ihtiyacın bulunmamakta. Yorumlama biçimi tikini tıklıyor ve en alttaki Anonim seçeneğini işaretliyoruz. Sonra da mesajı yolluyoruz. Bende okuyorum.