13 Kasım 2012 Salı

Öcalan ın heykelini dikeceğiz

"Kürtlerin katili' Kenan Evren'in heykellerinin dikilmesine, okullara adının vermesinden rahatsızlık duymayanlara sesleniyorum. Öcalan'ın posterini Kürdistan'da asmayacaklar da nerede asacaklar, daha heykelini dikeceğiz. Bunu kafanıza yazın"

Bunu akepe güçleri kafasına yazar mı yazmaz mı bilmem de! Bu söylediklerini emin ol birileri kesin ''KAFASINA''  ;) (YORGUN OLMASAM 2 POSTA DA BEN YAZARDIM) yazıyordur...

Bunu neden akepe güçleri kafasına yazmam dedim? Çünkü akepe nin tüm bu kürt açılımları ile vs. %100 ilişkisi var, itin aklına yada eşeğin aklına karbuz kabuğu misali... Şimdi çıkar recep te ona buna terörist vs. der! Sanki millet kim terörist kim hırsız kim yobaz bilmiyor.

Neyse, apo ya heykel yetmez;

apo ki

HEYKELİ DİKİLESİ - GÖTÜ SİKİLESİ ŞAHISTIR.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yazmak yardım istemek için Google yada Msn yada blog hesabına ihtiyacın bulunmamakta. Yorumlama biçimi tikini tıklıyor ve en alttaki Anonim seçeneğini işaretliyoruz. Sonra da mesajı yolluyoruz. Bende okuyorum.