2 Kasım 2012 Cuma

Küba Santiago da İnsan Yaşlanmaz



İnsanın yaşlanacağını cidden düşünmüyorum.

Ciddi ciddi blog da siyaset yapmamayı düşünmeye başladım, memleketi kurtarmaya çalışmanın aslında önemsiz olduğunu anladım!!! Ne gerek varki bunlara? Memlekette bu kadar yazar-çizer-düşünür-bilim adamı-sanatçı varken memleket kala kala bana mı kaldı?-kalmıştı?

Kimine kadın
Kimine para
Kimine şöhret
Garanti ettiler, hiç görmedikleri ve göremeyeceklerini bildikleri makamlara mevkiilere paralara ulaştırıldılar, sonra herşeyin bir karşılığı olduğu gerçeğini hatırlamak zorunda kaldılar;
yıllardır bozuk kirli düzen sürmekte aslında bu düzen bu topraklarda yüzyıllardır devam etmekte... 1923 devrimlerinin yetersiz kalması, devam edememesi -siz bakmayın yobaz teröristlere- yetersizliğin geçmişe dayandırılması yetersizliğin eğitimsizliğe bağlanması bunun üzerine gidilmesi gerekirken Cumhuriyet ne yapmıştır?
Eğitim devrimine devam edememiş, bulunduğumuz konum itibari ile düşmanlarımızın çokluğu yüzünden mahalli idareler eski sistemdeki gibi bırakılmak zorunda kalınmıştır... Bugün hala derebeyleri çıkıp üniversite öğrencilerine saldırmakta, onlara ahlaksız demekte...

Ahlak iki bacağın arasındaki CİNSeL ORGANMIDIR?
Yoksa Ahlak, düzgün insan - çevresine - toplumuna - halkına - milletine faydalı olabilmekmidir?

Neyseki bana ne para ne kadın nede şöhret verildi, yerimden gayet memnunum... Şunu yakalamakta zorluk çekiyorum gerçekten idare başındakiler yaptıklarının doğru ve yerinde olduğunu düşünüyor mu? Gerçekten recep tayyip danışmanları tarafından gece gündüz kandırılıyor olabilir mi?

Gene uzattım. Kısa cümleler kurdum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yazmak yardım istemek için Google yada Msn yada blog hesabına ihtiyacın bulunmamakta. Yorumlama biçimi tikini tıklıyor ve en alttaki Anonim seçeneğini işaretliyoruz. Sonra da mesajı yolluyoruz. Bende okuyorum.