26 Kasım 2012 Pazartesi

Uluslar Arası Uzay Üssü Iss Assembly


Amerikalıların Rusların Avrupalıların Japonların Kanadalıların vs vs değişik değişik oradan buradan ülkelerin el birliği yapıp, maliyetler yüzünden ortaklaşa çalıştırdıkları kurdukları uzay üssü... Adamlar uzay üssünü 1998 senesinde falan yörüngeye oturtmuşlar 2010 senesindeki son haline getirmişler... 

12 senede uzayda tamamlanan üs!!! Şimdi bunu neden yazdım??? Uzay üssü çıplak gözle dünya dan bile gözlemlenebiliyormuş, çünkü çok büyük!!! Fakat çok hızlı, sanıyorum ondan ben hiç göremedim :D

Günde dünyanın çevresinde neredeyse 16 tur atıyormuş!!! 24 saatte 700.000 km falan yol yapıyor!!!

* Uzayda ortaklaşa tamamlanan, teknolojisinde bir çok süper güçün yer aldığı muazzam proje!!! Bu ''proce'' bizim başbakanın ÇILGIN PROCE LERİ YADA SAÇMALIKLARI gibi değil!!! Yada gündem değiştirmek oy kapmak seçim devşirmek için atılan yalanlar gibi değil!!! Gerçek!!!Aha işte yukarıda bir yerlerde!!!

Bizim kiler tutuyor CERN olayından para için ayrılmaya uğraşıyor!!! Adamlar 12 senede uzay da üs kuruyor!!! Bende akşam işe şişliye mecidiyeköye nasıl gideceğim diye düşünüyorum!!! Hele hele akşam saat 18:00 dan sonraya kalırsam vay halime(mize). Biz daha şişliye gidemiyoruz, akşamları şişliden mecidiyeköyden geri gelemiyoruz, anadolu yakasını saymıyorum!!!

Yazık verilen vergilere!!! Adamlara yetmiyor rant vurgun, istanbulun en işlek en kalabalık en trafik çilesinin olduğu yerlere bir bir daha sanki çile yetmezmiş gibi gökdelenler yaptırıyorlar, olanaklar tanıyorlar!!!

Onlar için sorun yok, bu vurguncular geçecekleri zamanlar yollar kapanıyor!!!

Aşağıdaki video, üssün 1998 den 2010 yılına kadar ki faaliyetlerini inşa aşamalarını gösteriyor.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=sPcMlRPdrGY



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yazmak yardım istemek için Google yada Msn yada blog hesabına ihtiyacın bulunmamakta. Yorumlama biçimi tikini tıklıyor ve en alttaki Anonim seçeneğini işaretliyoruz. Sonra da mesajı yolluyoruz. Bende okuyorum.