15 Kasım 2012 Perşembe

The Dark Knight Rises - Kara Şövalye Yükseliyor İndir


The Dark Knight Rises - Kara Şövalye Yükseliyor

Bugün riplenip piyasalarda ki yerini almış, sonrasında birkaç saat içerisinde ise tercümanlığı çeviri yapmayı seven, Allah Dostları da Türkçe alt yazısını eklemişler. Merak ettiğim öncesinde film müziklerini indirip hatta bir müddette dinlediğim film nasıl çıkacak??? İmdb verileri samimi ise film izlenebilinir. Yani... Evet.... Ciddi!!!

Sorun yok.

Filmi sabahın 6 sında kalkıp işe gideceğimi bilerek, 2 saat 40 dakikalık Batman serisinin son bölümünü bitirebildim-bitirdim. Aslında yanlış da hatırlamıyorsam ömrümde ilk defa batman izledim!!!

Her neyse film hakkında ki kişisel görüşlerimi daha sonra yazacağım (asla yazmayacağım) ancak filmin sonu çok hoşuma gitti!!! Keşke her film böyle bittiği gibi her insan hayatı da böyle sürse böyle bitse...

Film Download

Türkçe Alt yazı Download

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yazmak yardım istemek için Google yada Msn yada blog hesabına ihtiyacın bulunmamakta. Yorumlama biçimi tikini tıklıyor ve en alttaki Anonim seçeneğini işaretliyoruz. Sonra da mesajı yolluyoruz. Bende okuyorum.