28 Kasım 2012 Çarşamba

Gülben Ergen Komedisi


Öncelikle tıvitir a sonunda kayıt olduğumu saygı değer bloğumda ''paylaşamadım'' kısmet şimdiyeymiş yani bu konuyaymış :O :) Tıvitir denen zıkkımın tam olarak ne işe yaradığını kullandıkça anlıyorum;

MİLLETİN ELİNDE İNTERNETE BAĞLANABİLEN CEP TELEFONLARI VAR, SONRA BU MİLLET SIÇTIĞINDA İŞEDİĞİNDE OSSURDUĞUNDA YADA REKLAM YAPMAK İSTEDİĞİNDE AMINI GÖTÜNÜ YAYINLAMAK İSTEDİĞİNDE TIVITİRİ KULLANIYOR. YADA gülben ergen gibi KOMEDİ FİLMİ çevirmek istediğinde gene bu siteyi kullanıyor. Sonra benim gibilere de malzeme çıkıyor. Çok ekmek yenir bu tıvitir saçmalığından.

Bu arada bir takipçim var oda cilacı zeki abimin istanbul üniversitesi fizik bölümünde okuyan oğlu sevgili sezer... Eyw. ona takip edilecek insanı iyi biliyor...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yazmak yardım istemek için Google yada Msn yada blog hesabına ihtiyacın bulunmamakta. Yorumlama biçimi tikini tıklıyor ve en alttaki Anonim seçeneğini işaretliyoruz. Sonra da mesajı yolluyoruz. Bende okuyorum.