14 Kasım 2012 Çarşamba

Tarihte Bugün recep tayyip


İstemeye istemeye belkide mecburen hürriyet gazetesi okuyorum-okumak zorunda kalıyorum, inandığım gerçekleri kirletmesine ihanet etmesine satılmış olmasına rağmen piyasada ki kötülerin iyisi konumunda. Hah konuya gireyim, arada sırada tarihte bugün ne olmuş yada yarın tarihiyle geçmişte ne olmuşlara bakmak için bazen wiki ye bazen de hürriyet in arşivine dalarım... Hayyyy dalmaz olaydım, tarihte bugün (1997 senesinde) hürriyet gazetesinin gündem maddelerinden birini yakaladım.

copy-paste
14 Kasım 1997, Cuma



Açılış yapan Erdoğan politik sorulara kızdı

Kemal DİYARBEKİR

Büyükşehir Belediye Meclisi toplantısının açılış töreninde Atatürk'e saygı duruşunda bulunmak için ayağa kalkmayan, belediyedeki dev Atatürk posterinin tahrip edilmesine seyirci kalan Başkan Tayyip Erdoğan, dün, İSKİ'nin Pendik'teki bir tesisinin açılış töreninde, Atatürk flamaları ile donatılan alanda konuştu. İSKİ tarafından 900 milyar liraya yaptırılan Pendik-Dolayoba İçmesuyu Ana Besleme Sistemi'nin açılışında konuşan Erdoğan, diğer siyasi partilerin yönetimde olduğu ilçelere yaptığı yatırımlara örnek olarak sadece Adalar'ın denizaltı isale hattı ile kanalizasyon şebekesini gösterebildi. Büyükşehir Belediyesi olarak, ilçe belediyeler arasında siyasi parti farkı gözetmeksizin, eşit oranda yatırım yaptığını, İSKİ'nin gelirini artırıp, yeni projeler gerçekleştirdiğini ileri süren Erdoğan, ‘‘Bütün bunları gözardı etmek suretiyle halkı aldatanlara lanet ediyorum’’ dedi.


Erdoğan, Şişli Belediye Başkanı Gülay Aslıtürk'ün, partisinden ve belediye başkanlığından istifası ile ilgili soruya, ‘‘Hayırlı, uğurlu olsun diyorum’’ yanıtını verdi.


RP'nin kapatılmasından sonra kurulacak yeni partiye genel başkan olup olmayacağına ilişkin soruya ise tepki göstererek, ‘‘Arkadaşlar, bu sorudan aşırı derecede bıktım. Bu soruya da gerçekten üzülerek cevap veriyorum. Partimin hukuken kapatılmasına inanmıyorum ve bu konuda hukuki bir gerekçe göremiyorum. Sağda solda yapılan şovmenlikleri de Türkiye'nin demokrasisi açısından bir çirkinlik olarak görüyorum’’ diye cevap verdi.

-----

Bu zatı muhteremsiz kişi bir kaç gün önce biz Atatürke şöyle sahip çıkıyoruz böyle sahip çıkıyoruz, yok efendim bina onarıyoruz şunu yapıyoruz diye saldırmış, devamın da ise diğer partileri daha az Atatürkçü olmakla suçlamıştı... En iyi Atatürkçü recep dolayısıyle de akp, yada tam tersimi yazmalıydım? akp=recep denklemi karşımızda...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yazmak yardım istemek için Google yada Msn yada blog hesabına ihtiyacın bulunmamakta. Yorumlama biçimi tikini tıklıyor ve en alttaki Anonim seçeneğini işaretliyoruz. Sonra da mesajı yolluyoruz. Bende okuyorum.