7 Kasım 2012 Çarşamba

Medal of Honor Warfighter Download

Oyunu sanırım dün yada ondan önceki gün basit zorluk derecesinde bitirebildim, bitirebildim yazdım çünkü oyun içerisinde birkaç ön yükleme noktasının öncesinde yada sonrasın da takılmalar kilitlenmeler yaşadım. Bu takılmaların ilkinde az daha oyunu silecek duruma geldim, fakat oyunun görsel zevki ve yapay zeka gibi faktörler yüzünden oyuna biraz daha biraz daha şans vermek zorunda kaldım.... Bu hatalar esnasında bakış açımı değiştirmek neredeyse götümden element uydurmak zorunda kaldım...

Mesela oyunun takıldığı anlarda icad ettiğim çılgın yöntem ise oyunun tam takılma anından önce ''oyuncumla arka ya koşmak yada sırtımı dönmek yada bulunduğum noktada alakasız yönlere doğru hareket etmek koşmak oldu... 

Herneyse gelelim oyun hakkında ki kişisel görüşlerime:

1- grafik video çok iyi
2- muadili oyunlarda ki senaryo yok, son 1-2 oyundur bunu yapmaya çalışmış olsalar da sanıyorum gene olmamış. Mother ın oyunun sonlarına doğru Dubai de öldürülmüş olması, oyunun son kapanış videosunda Mother in cenaze şöleni vs.

Oyun gayet iyi, rahatlıkla para verilip satın alınabilinir, illegal işlerden oyunun selameti açısından kaçınmak kesinlikle gerekli. Neden??? Ağ üzerinden bilgisayarlarına oyunun kurulu olduğu oyuncularla online oynamak imkansız. Belkide imkanı vardır, ancak sanmıyorum. Oyun içerisinden screen shot :) ekleyeceğim. Oyun içerisindeki karakterleri tam olarak bilmediğimden oyunun senaryosunu baştan sona kısa kısa bile yazamadım. Oyuncuların bilmesi gereken tek nokta:

Amerikan askerinin dünyaya adalet yayma adalet pompalamasından ibaret. Buda demek oluyorki, amerika birleşik devletlerinin yanındaki ve dostları ''KAHRAMAN''  Diğerleri ise ''TERÖRİST!'' deme kolaylığına gene sahibiz..



Download War Fighter

http://ca.isohunt.com/torrent_details/422414345/Medal+of+Honor+Warfighter+2012?tab=summary

Torrent nedir? nasıl çalışır? Başlığına gitmek için tıklayınız.

http://akinyuce.blogspot.com/2012/10/torrent-program-nedir-nasl-calsr.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yazmak yardım istemek için Google yada Msn yada blog hesabına ihtiyacın bulunmamakta. Yorumlama biçimi tikini tıklıyor ve en alttaki Anonim seçeneğini işaretliyoruz. Sonra da mesajı yolluyoruz. Bende okuyorum.