31 Ekim 2012 Çarşamba

recep tayyip erdoğan dan inciler serisi

"Bizim gönlümüzden geçen devlet ve milletin bayramı birlikte kutlamasıydı. Gereken çağrıları yaptık. Birlik ve beraberlik gününde el ele olmamız gerekmiyor mu? Önceki yıllarda hep beraberdik. Bunun gerekçesini de medyanın sorması gerekiyor. Milletin içine gitmeye korkuyormuşuz. Ordakiler millet de diğer taraftakiler ne?"
Çağırılarınıza uymayanları kanunsuz bir şekilde faşistçe zorbaca durdurdunuz, zehir sıktınız, copladınız, çiğnediniz. Eleştirilmekten okadar tırsar oldunuz ki okadar tahammülsüzleştiniz ki MİLYONLARI YÜZLERLE KARIŞTIRDINIZ... Medyanın sorması gereken o kadar çok ahlaksızlık birikti ki medya bunu gerçekten sormuş olsaydı sen bugün orada oturamazdın... Bu arada diğer tarafta pekte fazla bir kalabalık yoktu, varsa yoksa diğer tarafta yani senin marjinal-terörist-örgütçü dediğin Cumhuriyet sevdalılarıydı.
"Benim o barikatların kaldırılmasıyla ilgili talimatım olmadı. Cumhurbaşkanının talimat verip vermediği konusunda bilgim yok. Ama böyle bir talimat vermiş olacağını düşünmüyorum. Bu zamana kadar bu devleti çift başlı bir yapıyla yönetmedik. Bir Başbakan olarak benim ve Cumhurbaşkanının görevi bellidir."
Herkes kendi yerini bilsin, eyy cumhur başkanı sen semboliksin orada hemde seni oraya ben çıkardım. Otur oturduğun yerde!!! Senin görevin oturduğun yerde oturup 23 nisanlar da çocuklarla fotoğraf çektirmek. Ayrıca valisi kaymakamı şusu busu emrimden çıkamaz!!! Ben ne dersem (kral-padişah olduğundan) onu yaparlar... İki dudağımın altına bakar!!! Kuzey kore lideri gibiyim havaları!!!
"Barikatların kaldırılması noktasında polislerin bir zaafiyeti sözkonusu. Benim güvenlik güçlerim Öcalan'ın posterine de onların paçavralarına da müsade etmez. Sen Türk bayrağına saygılıysan Hakkari'de gösterseydin onu. O zaman ben senin yaptığın törene saygı duyardım."
Bunu da çok duyduk, SAYIN ÖCALAN lafını kim dedi ben unuttum, Hakkari ye seni bekliyoruz bi ara gidiverde o bayrağı sen aç... Açabilirsen. Yada dur!!! Senin hakkariye gitmene gerek yok aslında, açılımlarından sonra gaza gelen faşist kürtlerden sanıyorum haberin var... Hele hele büyük şehirlerde... Sen uzağa gitme hakkari uzak gelebilir senin için, OKMEYDANINA ŞARK KAHVESİNE GİTSEN ORADA BAYRAK AÇSAN yeter.

yukarıda kırmızı kalın puntolarla yazılan alıntılar TÜRKİYE CUMHURİYETİ BAŞBAKANI recep tayyip erdoğan a ait.

 ince puntosuz renksiz yazılanlar, alıntıların altına yazdığım el-cevaplar ise ise bana ait. Lafımızın geçmesi sözümüzün dinlenmesi için kırmızı renge kalın puntolara alıntılara mı ihtiyacımız var? Gerçi biz ve bizim gibi vatandaşlar için darbeci - marjinal - örgütçü falan yakıştırmaları da son 1-2 gündür epey bi mesafe kat etmiş vaziyette.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yazmak yardım istemek için Google yada Msn yada blog hesabına ihtiyacın bulunmamakta. Yorumlama biçimi tikini tıklıyor ve en alttaki Anonim seçeneğini işaretliyoruz. Sonra da mesajı yolluyoruz. Bende okuyorum.