1 Ekim 2012 Pazartesi

Türkiye seninle gurur duyuyor barzani - barzo


akepe iktidar güçlerinin bilmem kaçıncı kongresinde atılan slogan var...
Türkiye seninle gurur duyuyor !!!
kim atıyor? kim için atıyor?
Ankara da yapılan kongre esnasında ağızlarından sanki kanlar-irinler fışkırtan akp li seçmen... sözde kürdistanın efendilerinden olan terörist mesut barzani denen şahıs kürsüye çıkarken akp li seçmen atıyor...

Not: kongreye neden davet edildiğini şimdilik sorgulamıyorum; yazının en sonunda gerekli bahaneciğim bulunmakta...

Kısa kesmek istiyorum, daha barzaniyi tanımayan amaçları hakkında en kçük bir bilgisi dahi olmayan ve memleketi sözde yöneten bir kadroyu seçen delegeler... Ve bu delegecikler verdikleri oycuklarla recep efendiyi ve krallar gibi istediği listeleri memleketin başına musallat ediyor...

Toparlamak gerekirse, dünyadan haberi olmayan türkiye nin dostlarını-düşmanlarını bölgedeki amerikan menşeili planlardan haritalardan verilen sözlerden haberi olmayan DÜNYADAN HABERİ olmayan delegeler  yada akp den öyle yada böyle beslenen mitrokondiriler golgi aygıtları memleketimizi karanlıklara doğru sürüklüyor... pkk denen kanlı örgütü açıktan açığa destekleyen sözde Anadolumuzu da içine alan sözde kürdistan haritaları hakkında konuşan bunların altında resim çektiren kişiyi dahi tanımayan bir grup... Aynı eleman koskoca memleketi de tehdit etmiştir... Haberleri yok!!! İşte bunlar akp lidir... Tekrar soruyorum kimdir bu tanımayanlar? akp liler ve onları yerlerine yerleştiren ne üdükleri belirsiz delegeciklerdir... Binlerce kere yazıklar olsun... Ne dininiz ve ne imanınız! Çünkü kara-cahilsiniz aymazsınız... İster kabul edin ister etmeyin acınacak durumdasınız... Yazık.

Birkaç kere açıp baktım kongreyi ve her açtığımda birbirinden iğrençliklerle karşılaştım... Mesela,
elemanın biri çıkmış şöyle zırvalıyor:
partili cumhurbaşkanları Atatürk tür, İsmet Paşa dır ve Celal Bayar dır... Bu elemana hassiktir demek isterdim fakat demiyorum... 0

Şimdiki çankaya köşkünde oturan kişi kimdir?

o koltuğa otuturulduğundan beri ne kadar akepe müsveddesine imzasını basmıştır? Ulan siz daha ösym yi beceremiyorsunuz!!! Sınav yaparken bile adi partili partici kayırmacı pis hesaplarınızı düşünmeden edemiyor, memleketin başına örülen pis örümcek ağları gibi kadrolaşıyorsunuz...

/// ağır hastayım - hasta hasta sinir krizleri geçiriyorum ///

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yazmak yardım istemek için Google yada Msn yada blog hesabına ihtiyacın bulunmamakta. Yorumlama biçimi tikini tıklıyor ve en alttaki Anonim seçeneğini işaretliyoruz. Sonra da mesajı yolluyoruz. Bende okuyorum.