23 Ekim 2012 Salı

29 Ekim de Bayraklar Yasaklı


İktidar güçlerine birkaç gündür döşenemedim! Vatana millete bayrağa yapılan ihanetleri satılmışlıkları kendimce ifşa edemedim! İşte gecenin bir yarısında dayanamadım tekrar tekrar ediyorum!!! 29 ekim Cumhuriyet bayramında bayrak taşınmasını bayrak asılmasını Atatürk posteri taşınmasını asılmasını engelleyecek-engelleyen siyasi iktidar nedir? kimdir? ne amaca hizmet eder? Türkiye Cumhuriyetinin baş düşmanlarını koynumuzda besliyoruz! Oyluyoruz başa geçiriyoruz!!! Sözde ankara valiliği 29 ekimde cumhuriyet yürüyüşlerini engelleyeceğini bildirmiş!!! Merak ediyorum ne yapacak? Ellerinde Türk bayrakları ellerinde Atatürk posterleri ağızlarında ise İstiklal Marşları olan Hisli Namuslu Şerefli Türk lerimi ''öldürecek'' işkence edecek? Yoksa göz altına mı alacak? Göz yaşartıcı mı kullanacak? Merak ediyorum bu nasıl bir soysuzluk, Türklük ve Cumhuriyet düşmanlığıdır. Ve bu nasıl bir dışa vurumdur? Cumhuriyet bayramlarını izlemeye gitmeye tenezzül etmeyen reisi cumhur ve iktidar güçlerinin başındaki şahıs... Bu mide bulandırıcılıktan başka bişey değildir. Bu devlet millet bayrak düşmanlığıdır, bu egemenlerin yerli işbirlikçiliğidir, bu cumhuriyet ve Türklük düşmanlığının açık açık gösterilmesidir!!! Milletimizin getirildiği durum budur! Ağzına namusu şerefi yani türklüğü cumhuriyeti atatürkü almayı yasaklamak! Bayrağından utandırmaktır! Şimdi iktidar güçlerine bağlı olmayan stk ları ağzının kenarı ile beğenmeyen tanımayan Türk bayrağından korkan bir valiliğin tek amacı ne olabilir? Devleti Cumhuriyeti YIKMAK. BÖLÜNMEZ BÜTÜNLÜĞE DOKUNMAK! PEKİ BUNU BU MEMLEKETTE BAŞKA KİMLER DİLE GETİRMEKTE???
MESELA???
PKK???
Evet pkk da Türk bayrağından Cumhuriyetten ve Atatürkten nefret ediyor...

Cumhuriyet Türklük düşmanlarına inat! 29 ekim de bende bayrağımla meydanlara gideceğim! Laiklik demokrasi cumhuriyet düşmanlarına geçit vermeyeceğiz. Bu vatansız bayraksız milletsizlere inat bayrak asacağız!!!

NE FARKLARI KALDI??? Buradan ha pkk ha akepe ve onlara bağlı sözde yönetim kademeleri desem ne olur? Fikir olmaz mı?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yazmak yardım istemek için Google yada Msn yada blog hesabına ihtiyacın bulunmamakta. Yorumlama biçimi tikini tıklıyor ve en alttaki Anonim seçeneğini işaretliyoruz. Sonra da mesajı yolluyoruz. Bende okuyorum.