1 Ekim 2012 Pazartesi

Gökhan Kırdar - Öldüm de Uyandım



Size hiç yıllar sonra, yıllar önce görmek istediğiniz birini görüp, keşke yıllar sonra görmeseydim dediğiniz oldumu? Keşke yıllar sonra ne adını nede fotoğrafını görseydim... Üç aşağı beş yukarı hep aklımda kalan yanlarıyla olarak kalsa idi... Son birkaç gündür hem hastalık hemde bu karmaşa... Bana böyle şeyler pek olmaz hayatı DÜNYA SİKİME MİNARE GÖTÜNE tarzında yaşayan biri olarak (aşk-meşk) pek sallamazdım...

Keşke o 7 yıl önce son kez gördüğüm ve ondan önce de 15 sene görmediğim olarak kalsaydı.... Ne bu şimdi? Bende bilmiyorum... Sanıyorum can sıkıntısı... Ha bu arada feleğin ta amına koyyim!!!

...yazıyı genişletmek istiyorum - sonra...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yazmak yardım istemek için Google yada Msn yada blog hesabına ihtiyacın bulunmamakta. Yorumlama biçimi tikini tıklıyor ve en alttaki Anonim seçeneğini işaretliyoruz. Sonra da mesajı yolluyoruz. Bende okuyorum.