11 Ekim 2012 Perşembe

Teröriste Ağlayan Emniyet Müdürüne Saygılar

Bu hafta başı sanırım diyarbakır emniyet müdürünün açıklamalarına şahit olduk, iktidar güçleri sanki oslo pazarlıklarını çadır mahkemelerini ben kurmuşum gibi emniyet müdürüne saldırdı... Çemkirdi!!!

Ne çabuk unuttu EY HALKIM

OSLO yu

ÇADIR MAHKEMELERİNİ

SAYIN ÖCALANLARI

DEMOKRATİK AÇILIMLARI

ŞEHİDE KELLE DEMELERİ

Neyse; sırf akepe iktidar güçleri emniyet müdürüne saldırdı diye ben desteklemiyorum, bence emniyet müdürü gerekeni söyledi! Neden?


Çünkü bizler en başında insanız.... Müslümanız.... Türküz.... Bu gerçekleri unutmamak gerek!

Ayrıca adam olana sormazlar mı???

Bu dağa çıkan terörist nasıl-neden oraya çıkmakta???

1- acaba devletin vatandaşına vaad ettiklerinin yanında terör örgütünün vaad ettikleri ağır mı basmakta?
2- koskoca devlet bir terör örgütü ile 30 yıldır başmı edememekte???
3- devlet nasıl-neden dağ kadrolarına yeni katılımları engelleyememekte ve durduramamakta en önemlisi belkide neden - dağdaki teröristi düze indirememekte??? Bizim bunları tartışmamız gerekirken oturup tartıştığımız nokta ise insanlıktan nasıl çıkıldığı... Ölen terörist marstanmı geldi? Uranüsten mi? İnsan olmanın gereği tek taraflı düşünmek mi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yazmak yardım istemek için Google yada Msn yada blog hesabına ihtiyacın bulunmamakta. Yorumlama biçimi tikini tıklıyor ve en alttaki Anonim seçeneğini işaretliyoruz. Sonra da mesajı yolluyoruz. Bende okuyorum.