23 Ekim 2012 Salı

Usb Diskten Windows Kurulumu

Elimdeki CodM-3 ün XP işletim sistemi tarafından desteklenmemesi üzerine mecburen çok sevdiğim işletim sistemimi değiştirmek zorunda kaldım... Harici dvd yazıcımın birader de kalması üzerine kurulumu nereden nasıl yapacağımı kara kara düşünmeye başlamıştım ki - kafamda parlamalar cayırdanmalar alevlenmeler oluştu... Pinkkkkkkk dankkkkk yada dunkkk etti kafam; elimde 16 gb lık usb flash diskim olduğu aklıma geldi... Evet kurulumu flash diskimi kullanarak yapacaktım!!! İşte burada memlekete faideli olabilmek adına bu blog yazımda bundan bahsedeceğim...

Fazla uzatmadan her kullanıcının anlayabileceği şekilde sade sade anlatacağım araya dereye resimler caps lar şikrinşatlar da ekleyeceğim... Neyse konuya gireyim.

Usb Flash Disk İle Windows İşletim Sistemi Kurulumu

Öncelikle bize kurulum öncesi iki adet program ve kurulum yapmak istediğimiz işletim sisteminin iso dosyası lazım. İso nedir arkadaş diye soracaklar için de hiçbir önemi yok zaten işletim sisteminizi %100 ihtimalle internet üzerinden iso uzantılı olarak indirmişşinizdir :) Siz bunlara fazla kafanızı takmayın sadece indirdiğiniz işletim sisteminin klasörünün yerini bilin yeter gerisini zaten programlar yapacak... Bunlardan ilki

Power İso adlı iso - sanal disk programıdır.

Şu Linkten ücretsiz ücretsiz indirin....

Diğeri ise usb flash diskinizi anakartınızın hardisk gibi görmesini sağlayacak olan program Win To Flash

Şu linkten ücretsiz ücretsiz indirin... 

Ekran görüntüsü ekleyeceğim - yakında...  Yoruldum ayrıca bu işleri yapmak içinde biraz yaşlı sayılırım. Programları indirin işletim sisteminizin iso dosyası elinizin altında kalsın gerisini biraz kafa yorarak yapabilirsiniz. Önemli nokta usb flash diskiniz içerisindeki tüm klasörlerin dosyaların yedeğini alın, win to flash tüm diskinize en başta canavar gibi bir f-disk atmakta :D Format mı desem acaba???

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yazmak yardım istemek için Google yada Msn yada blog hesabına ihtiyacın bulunmamakta. Yorumlama biçimi tikini tıklıyor ve en alttaki Anonim seçeneğini işaretliyoruz. Sonra da mesajı yolluyoruz. Bende okuyorum.