30 Eylül 2012 Pazar

Bulut Rahatlama


Blogta siyaset yapmayacağım bildiğim anladığım işler üzerine yazıp çizeceğim diye kendime defalarca söz vermeme rağmen aşağıdaki başlıklarda göründüğü üzere bazen kendimi frenlemekte zorlanabiliyorum, gerçi böyle Türkiyenin bu geniş-değişken-çalkantılı içtimai hallerinde blog yazarlarının hemde siyasi-blog yazarlığı tadında takılan ben gibilere çoookk malzemeler düşmekte ve kabaran gönlümü sinirlerimi buradan boşaltabilmekteyim... Nolmuş memlekete? Altı üstü fakirlik-fukaralık-terör... Ohhooo teknik veriler nerede kardeşim? Türkiye gelişmekte! Büyümekte! Hükümatımızdan Alllaaah rağzı gelsin, verileri açıklıyor!!! Resmi belge!!! Enstütü :) veriyor ben değil vesselam - tbe töbe bu Sosyal Demokratlar hep böyle kafirmi???

- Diye aklından geçiren geçirme potansiyeline sahip aziz vatandaşım...

Gidin 2012 kredi kartı borçları diye google.com da araştırma yapın!!!

Yahu gene siyaset yaptım! Sadece yukarıdaki fotoğrafı ekleyecektim hepsi bu...

Bulut ORGAZM adlı çalışmam!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yazmak yardım istemek için Google yada Msn yada blog hesabına ihtiyacın bulunmamakta. Yorumlama biçimi tikini tıklıyor ve en alttaki Anonim seçeneğini işaretliyoruz. Sonra da mesajı yolluyoruz. Bende okuyorum.