23 Ekim 2012 Salı

Gökhan Kırdar Bu Aşk


Bundan önceki bloglamalarımdan birinde değindiğim bir konu vardı, başladığın noktaya geri dönmekle ilgili bişeydi... Bulunduğun noktanın da gerisine gerilemek acaba nasıl olur? Başladığın noktadan ilerlemek sonrasında başladığın noktaya geri gelmek aslında başlama noktasından da geri gitmek değilmidir? Sonuçta harcanan emek ve zaman... Kaybettiklerimizi yanyana yazıp toplarsak şayet sanıyorum çıkan sonuç başlama noktasından da geri gittiğimizi göstermez mi? Bence gösterecektir, hatta felsefe de bununla alakalı bi zımbırtı vardı, bu konuyu özetleyen ve açıklayan; unuttum hatırlayamadım ayrı mevzu. Neyse biz gene DÜNYA SİKİME MİNARE GÖTÜME pozisyonlarına kaldığımız yada gerilediğimiz noktadan - noktalardan devam edelim... Bu yazıyı çok beğendiğimden dolayıdır ki Gökhan Kırdar dan Bu Aşk tüm blogçulara gelsin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yazmak yardım istemek için Google yada Msn yada blog hesabına ihtiyacın bulunmamakta. Yorumlama biçimi tikini tıklıyor ve en alttaki Anonim seçeneğini işaretliyoruz. Sonra da mesajı yolluyoruz. Bende okuyorum.