23 Ekim 2012 Salı

Call Of Duty Modern Warfare 3 Ne Demek


Bir önceki blog yazımda neden işletim sistemimi değiştirdiğimden dem vurmuştum herşey aslında cod m3 içindi... Bir seneye yakın zaman önce indirdiğim ve başına ilk oturduğum gün oyunu bitirdiğim dünyaya nam salmış oyunu tekrar oynamak... Grafiklerine konusuna seslendirmelerine vs bakarak tabiri caiz ise VAY AMINA KOYAYIM ARKADAŞ demek... Evet hepsi bunun için aslında... Flash disk üzerinden format atmalar internet üzerinden sürücüler indirmeler... Vs vs... 6 aya yakın zamandır kullandığım işletim sistemimi bırakmanın tüm nedeni aslında cod m3 için...

Aklıma geldi kaçımız hayran kalarak GAVUR YAPMIŞ ARKADAŞ BUNLARIN TAAA AMINA KOYALAR dediği oyunların anlamlarını biliyor??? Mesela cod m3 ün tam açılımı ne demek - ne anlama gelmekte ???

Call of Duty Ne Demek?
Modern Warfare Ne Demek?
Cevaplar Konunun Devamında :D

Call Of Duty sözlükten baktığımızdaki anlamı Göreve - Hizmete Çağrı olarak karşımıza geliyor; Türkçe karşılığı sanırım askeri hizmete çağrı gibi bişey olsa gerek... Fakat bunada şükr!!! En azından göreve çağrı olduğunu artık öğrendik...

Modern Warfare ise sözlükte modern savaş anlamına geliyor, sanırım Türkçe karşılığı ise Modern Harp olsa gerek... Hani savaş ve harp aslında aynı şey ama harp biraz daha başka eski falan :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yazmak yardım istemek için Google yada Msn yada blog hesabına ihtiyacın bulunmamakta. Yorumlama biçimi tikini tıklıyor ve en alttaki Anonim seçeneğini işaretliyoruz. Sonra da mesajı yolluyoruz. Bende okuyorum.