1 Ekim 2012 Pazartesi

abdullah öcalan Türkiye Seninle Gurur Duyuyor diyebilme kapasitesi taşıyan seçmen

Evet arkadaşlar siz %51 niz akepeli seçmenciklerim blogda ne ararsanız arayın ister küçük kafalarınızla vs bana küfürde edin... Yada bu bloğu sevin yada sevmeyin, hatta arada sırada aynı ip lerden giriş çıkış yapan ara ara takip eden vatandaşlar... Düşünsenize seçme ve seçilme hakkınız bile var bu ülkede... Konuya gireyim sizi bukadar zorlamak olmaz. akp kongresinde barzaniye Türkiye seninle gurur duyuyor diye bağırdınız ya cidden merak ediyorum; ABDULLAH ÖCALAN YANİ TERÖRİST BAŞI PKK NIN BAŞI CANİ KATİL DİN MİLLET DÜŞMANI içinde bunu yaparmısınız? Bence oraya recep çağırsa kesin iyi bişeydir diye yalamalık olsun diye yaparsınız... Bilmiyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yazmak yardım istemek için Google yada Msn yada blog hesabına ihtiyacın bulunmamakta. Yorumlama biçimi tikini tıklıyor ve en alttaki Anonim seçeneğini işaretliyoruz. Sonra da mesajı yolluyoruz. Bende okuyorum.