4 Ekim 2012 Perşembe

Moralimiz Düzelsin made in Türk Eros


İnternette buldum, dün bugün ve yarının memleket açısından pekte havasına suyuna yakışmasa da en nihayetinde suriye ile savaşa bile girebiliriz... Bu açıdan gülmeyelim yasak! Ciddi takılalım! Unutmadan bizim millet arka arkaya 8-9-10 şehit vermeye arkasından da 30 şehit vermeyi iyi bilir... ''30 SANİYELİĞİNE'' kahraman ilan edilen ANADOLU ASLANLARI soğuk topraklara kavuşturulur gidilir... Neyse! Allah muhafaza da suriyeliler den saçma sapan cevaplar (askeri olarak - karşı ateş vs) gelmese...

Bir önceki yazımda atılan havan mermisinin kesinlikle suriye ordusundan mı?
Yada şu özgür suriye ordusu denen bölücü terörist çeteler tarafından mı atıldığı?
KESİNMİ? Yani atılan havan mermisi %100 suriye ordusundan mı atılmış? Gerçi bu tip mesele de herelde %100 garanti yoktur... bildimiz kadarı ile de suriye tarafından atılan bomba için yalanlama vs. gelmedi. Ahhhh altı üstü bir resim ekleyecektim altına bukadar yazı yazdım....

Karikatürün adı da made in Türk Eros = Mahal kuvvetle muhtemel inşaat :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yazmak yardım istemek için Google yada Msn yada blog hesabına ihtiyacın bulunmamakta. Yorumlama biçimi tikini tıklıyor ve en alttaki Anonim seçeneğini işaretliyoruz. Sonra da mesajı yolluyoruz. Bende okuyorum.