23 Ekim 2012 Salı

Blog Tanıtımı Yapıyorum Small Things

Benim gibi adi ve işe yaramaz bir bloggercinin aşağıda vereceğim linki burada yayınlaması nekadar doğrudur bilemiyorum ama tek hissettiğim şey şuan insani değerlerimin oldukça yükselmiş olması. Hatta cümleleri bile kuramadım devirdim geçtim.

CAN'ım: Küçük Şeyler
Blog prematüre doğum yapmış bir annenin mücadeleleri esnasında tuttuğu yada tutmaya çalıştığı günlüğünden ibaret... İbaret yazıyorum sonuçta ibretlik... Ve içten Ve sıcak... Ve annece...

Önceki bloglara bakıyorum onlardan öncekilere bakıyorum gerçekten bunamaya başladım hemde 30 yaşımda bunamaya başladım... Erken bunama dedikleri bu olsa gerek...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yazmak yardım istemek için Google yada Msn yada blog hesabına ihtiyacın bulunmamakta. Yorumlama biçimi tikini tıklıyor ve en alttaki Anonim seçeneğini işaretliyoruz. Sonra da mesajı yolluyoruz. Bende okuyorum.