29 Ekim 2012 Pazartesi

Casio Aw 80 Saat Ayarı

İnternet üzerinden (g.g. den) yanlışlıkla Casio AW 80  (ben ona AQ dediğimde oluyor) model kol saati aldım. Satın aldığım gün saati ayarlaya bilmek için 2 gün uğraştım, Allahtan o ara yaz saati uygulaması zaten vardı da tekrar tekrar ayar yapmadım... Fakat yaz saati uygulaması dün itibari ile bitirilmiş benim haberim geç oldu... Uğraş uğraş uğraş... Aklıma google geldi...

Not: saat gayet sağlam, hor kullandığım halde canavar gibi. Camları çizik içinde de olsa casio casio dur arkadaş.

Saatin ayarlaması:

MODE(Sol alt) tuşu saatin fonksiyonlarını gezmenize yarıyor. Mode de gördüğünüz TEL telefon numaraları kayıt için.(ama hiç kullanmadım gerek yokTelefondan sonra gelen menude bir kaç ülkenin saatlerinide kayıt edebiliyorsunuz. Sonraki menu de normal saatimiz. Saatin 24 saat üzerine kullanabilir yada 12 saat üzerine kullanabilirsiniz bunun içinde SEARCH tuşuna(sağ alt) tıklayarak geçiş yapabilirsiniz. 2 tane alarmı var 2 tane kronometre var geri sayım ve ileri sayım.
DIGITAL SAAT AYARI için ADJUSTa basılı tutun önce saniye yanıp sönücektir mode den saat ve dakikaye getirebilirsiniz saat yada dakikanın üzerine geldiğinizde SEARCH VE LIGHT (sağ alt üst) tuşlarına basarak düzeltebilirsiniz.

ANALOG SAATI AYARI için ise ilk önce MODE (sol alt) düğmeden H-S seçeneğine gelin. Sonra ADJUST (sol üst) düğmeye 1-2 saniye basılı tutun. SEARCH (Sağ alt düğme) ile mekanik saati ayarlayın.
Forum Donanım Haberden Alıntı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yazmak yardım istemek için Google yada Msn yada blog hesabına ihtiyacın bulunmamakta. Yorumlama biçimi tikini tıklıyor ve en alttaki Anonim seçeneğini işaretliyoruz. Sonra da mesajı yolluyoruz. Bende okuyorum.