15 Şubat 2014 Cumartesi

Soçi Kış Olimpiyatlarındaki Güzellerin Galerisi


İnsanın rus olası değilde, rusya da yaşayıp zengin olası sonrasında ise lüleden direk yiyesi gelmekte, şimdi yerli malı yurdun malı teranesi ile yıllarca blogda yazdım durdum, bu gün sırf soçi kış olimpiyatları için liberal olmaya karar verdim! Evet kış olimpiyatları bitene değin liboşum! Hatta moskof'um insan olan şunlara baktıktan sonra bizim kezbanlara ne der bilinmez! Yazık bizim memleketin hatunlarına bunları gördüklerine sokaklara çıkmaktan utanmaları gerekiyor! Neyse yapacak bişey yok idare edeceğiz, kaderimize boyun eğmek zorundayız en nihayetinde.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yazmak yardım istemek için Google yada Msn yada blog hesabına ihtiyacın bulunmamakta. Yorumlama biçimi tikini tıklıyor ve en alttaki Anonim seçeneğini işaretliyoruz. Sonra da mesajı yolluyoruz. Bende okuyorum.