18 Şubat 2014 Salı

Hakan Şükür Gezi Parkı İtirafı

ak Parti'den ayrılan İstanbul özgür parlamenter hakan Şükür, gine iyi tartışılacak açıklamalarda bulundu. Şükür'ün en nazarıitibar dişi sözlerinden biri ''Gezi'ye ben bile başvurmak istedim'' sözleri oldu.

T24'ten Hazal Özvarış'a röportaj veren melik Şükür, tekrar keskin çıkışlarda bulundu. 'Dünün ülkücüsü, solcusu, Kürt’üne, ateistine yapılanlar zaman iş Hareketi’ne yapılıyor' diyen kağan Şükür, ab açıklamalarda bulundu:

"EŞİM EVLENDİĞİMİZDE BAŞI ÖRTÜLÜ DEĞİLDİ"


15 yıllık evliyim. Eşim evlendiğimizde başörtülü değildi. Bir tarih olsun “örtün” demedim, lakin inançlı bir insandır. Benim ailemde bir tane örtünmüş kişioğlu yok. Eşim, bir devir bürünmek istediğini söyledi, Hac’ca gittik, arkası sıra eşim kapandı. İnsanlar “Hakan futbolu bıraktı, sıkıntısız Parti'ye geçti, eşini örttü” dedi. Ne münasebet! Bir âdem evladı nitekim inanmış, örtünmüş bir beşer olabilir, ötekisi kalkıp mini eteklik giyebilir. İkisinin bir arada olamayacağını tahmin etmek yoğun majör bir haksızlık. İnsanları ötekileştirmek bu ülkeye geçmişten bu yana kurulan en yetişkin tuzaklardan biridir.

"GEZİ'YE yaraşmak İSTEDİM"

Ben ve birçok arkadaşımız, hepimiz gönderilmek istedik. Ben o hengâm üç günlüğüne Fransa'daydım. Döndüğümde doğrusu olaylar bir hayli özge bir boyuta gelmişti.

KABATAŞ GÖRÜNTÜLERİ

Sayın Başbakan, elinde aşkın stratejik belgelerin olduğunu söyledi. Bunu da intihap meydanlarında dile getirdi. Kabataş’ta olan olaylarla alakadar söylediği şeyler bir hayli açık. uygulayım bilimi çağındayız, tanıtlama edilmesi mebzul önemli. Umarım kanıtlama eder. tanıtlama edilmesi, bunun olmadığını sav fail kesimlerle ortak biçimde oluşturulan bir heyetle izlenmesi gerekiyor.

GÜLEN lanet ETMEDİ

Siz ona ilenç diyorsunuz lakin o ah değil. maatteessüf insanlar, içeriğine bakmadan bir ürünü nasıl pazarlamak istiyorsa anca pazarlıyor. Orada bir mülâane var, önce kendisini içine katarak “Ben yapıyorsam bana, lakin bunu ki yapıyorsa ona” dedi kişi vermeden. Ben bile buna “Âmin” dedim. Kendine, doğruluğuna mümin kâinat bile böyle der.

"4,5 MİLYON DOLAR NAKDİM yasak DEDİM"

Ben mesleğim futboldan nakit kazandım ve politika üzere alıngan bir işe girerken bütün emtia varlığımı beyan ettim. Ben röportajda “4,5 milyon dolar nakdim yok” dedim. (Halkbank umumi Müdürü'yken Süleyman Aslan’ın evinden sâdır 4,5 milyon dolar için “25 yıl ayak topu oynadım, benim o derece param yok” demesiyle alakadar soru üzerine)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yazmak yardım istemek için Google yada Msn yada blog hesabına ihtiyacın bulunmamakta. Yorumlama biçimi tikini tıklıyor ve en alttaki Anonim seçeneğini işaretliyoruz. Sonra da mesajı yolluyoruz. Bende okuyorum.