12 Şubat 2014 Çarşamba

Ayasofya Müzesi Üst Galeri Çıkış Yolu


Bu yoldan bizans imparatorları, Osmanlı İmparatorları geçti! Bu yoldan yüzbinlerce insan geçti... Taşlarına basarak, bağzen elleri ile destek alarak, bağzen korkarak bağzen ürkerek bağzen sevinçli bağzen üzgün... Bu yol nerede ise 1500 yıldır orada! Bu yoldan kimler geçmediki? Bağzen imparatorlar bağzen normal insanlar... Yol yoldur; bağzen üzerinden geçenler değişir ama yol hep yol olarak kalmaya devam eder... Ayasofya yerinde tıpkı diğer yollar gibi ayakta kalmaya devam eder...
akın yüce 2014
neden bağzen? canım bazen bağzen demek isteyebilmekte!
fotoğraf bana aittir! ben çektim! ben düzenleme yaptım! ben ben ben.
konum: ayasofya müzesi üst galeri çıkış yolu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yazmak yardım istemek için Google yada Msn yada blog hesabına ihtiyacın bulunmamakta. Yorumlama biçimi tikini tıklıyor ve en alttaki Anonim seçeneğini işaretliyoruz. Sonra da mesajı yolluyoruz. Bende okuyorum.