14 Şubat 2014 Cuma

14 Şubat Sevgililer Günü

Bugün sevgililer günü, kimin neden bulduğunun önemi yok. Sevgililer günü yerine 14 şubat çiçekçiler hediyelik eşya satan yerler cafeler vb. yerlerin günü olarak ilan edilmiş olsa daha anlamlı olabilirdi. Şimdi sevgilisi olan var olmayan var! İnsanın sevgilisinin olup birlikte 14 şubat'ta çeşitli atraksiyonlara girmesi olayı ise tamamen başka. Neyse bugünün anlamına binaen sadece yazmak için yazdığım yazıdan da

yarım bırakıyorum yazımı herhangi birde görsel eklemiyorum.

çok manidar oldu, bu yazı bloğun 800'ncü yazısıymış. Nice 900 1000 lere diyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yazmak yardım istemek için Google yada Msn yada blog hesabına ihtiyacın bulunmamakta. Yorumlama biçimi tikini tıklıyor ve en alttaki Anonim seçeneğini işaretliyoruz. Sonra da mesajı yolluyoruz. Bende okuyorum.