11 Şubat 2014 Salı

Selin Ersoy Mirket


Eveeet, az sonra yazacağım sizinde okuyacağınız her cümle paragraf tamamen gerçektir! Afrikanın ortasında kalahari çölünde bir türk kadını mirket araştırmaları yapıyorsa! Bu gerçekten övünmemiz gereken mutlu olmamız gereken bir olay. Sabahtan akşama kadar boş zamanlarımda genellikle kitap okur NG nin belgesellerini felan izlerim - araştırmayı felan severim - aslında evimizde tv. hiç açılmaz diyen ''cehape zihniyetli'' güruh Selin Ersoy'la nekadar övünse azdır.

Cidden bu uykusuzlukla yazacak bişiler bulamadım ancak gerçekten mutlu oldum. Tebrik ediyorum! Kalahari çölüne gidip orada mirket araştırma istasyonunda bu hayvanlar üzerinde çeşitli psikolojik araştırmalar deneyler vs. yapan-yapabilen bu üstün yüce ırk-millet eninde sonunda 21.yy. nın büyük faşist diktatörünü padişahlığından azledecek! ve UZAYA ÇIKACAKTIR.


Umud ediyorum! Yasak mı? Ulan interneti yasaklanan, ancak koruma ve güven altına alıyoruz diye karşılık verilen bir halkın son umududur. Bilirsiniz ki fakirin ekmeği umududur.

Falan filan işte. Afrikaya sevgiler.

2 yorum:

  1. ilginçtir o padişah dediğiniz zatı muhterem sayesindedir ki, bugün afrika bozkırlarında övünebileceğiniz genç Türkler fink atmakta...

    YanıtlaSil
  2. paralel yapı değilmiydi onlar? ayrıca yukarıda mirket araştırmacısı sence kalahariye o faşist sayesindemi gitmiştir? hadi düşün.

    YanıtlaSil

yorum yazmak yardım istemek için Google yada Msn yada blog hesabına ihtiyacın bulunmamakta. Yorumlama biçimi tikini tıklıyor ve en alttaki Anonim seçeneğini işaretliyoruz. Sonra da mesajı yolluyoruz. Bende okuyorum.