11 Şubat 2014 Salı

MERT ALAS MARCUS PIGGOTT


fotoğrafla uzaktan biraz ilgilenen biriyim, adı geçen şahısların isimlerini ilk defa duydum. Çektikleri resimleri ( fotoğraf bile demiyorum ) hiç beğenmedim. Bence önemsiz gereksiz nasıl markalaşabilmişler bilemiyorum ancak bir şekilde başarmışlar. O tarihlerde türkiyenin bir çok açığı bazı isimlerin kartellerin ellerinden tutması ile halen zirvede duruyorlar... Bence bu ikiside aynı mevzu! Yok efendim pirelliymiş yok dünyanın en sağlam dergileri mankenleriymiş! Hikaye arkadaşım hikaye! Gidin uzayda fotoğraf çekin!

not: yukarıda yazılan herşey hasedimden yazılmıştır! Çalışmalar çok iyi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yazmak yardım istemek için Google yada Msn yada blog hesabına ihtiyacın bulunmamakta. Yorumlama biçimi tikini tıklıyor ve en alttaki Anonim seçeneğini işaretliyoruz. Sonra da mesajı yolluyoruz. Bende okuyorum.