11 Şubat 2014 Salı

Selin Ersoy Fotoğraf


yahu arkadaş tek konuda geçiştirmeye kıyamadım, gazeteden bakındığım fotoğraflar çok şekerdi, bunlardan bir tanesini sırf kendi arşivimde kalabilmesi için bloğa ekliyorum. Vayyyy be, merak ettiğim bir diğer nokta ise dünyanın başka bölgelerinde televizyonarda izlediğimiz o belgesellerde hayat bulan araştırmacı kişilerden daha fazla varmıdır? Bildiğim kadarıyla selin ilk. Şöyle olmalı; muhassır medeniyetler okadar kaliteli insanlar yetiştiriyorlarki bunların eğitimleri hayata bakış açıları sanıyorum daha farklı oluyor. Bu iyi yetiştirilmiş insanlar şanslarını daha az paralar kazanarak yada kazansa bile harcayamayacağı yerlerde çalışmayı seçiyorlar. Selin de sanırım muhassır medeniyetlerin çok yetiştirdiği bizim milyonda birlerimizden biri. Falan filan. Çok sevindiğim yahu bu olaya.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yazmak yardım istemek için Google yada Msn yada blog hesabına ihtiyacın bulunmamakta. Yorumlama biçimi tikini tıklıyor ve en alttaki Anonim seçeneğini işaretliyoruz. Sonra da mesajı yolluyoruz. Bende okuyorum.