12 Şubat 2014 Çarşamba

imf nin uşağı patronların uşağı demenin cezası 2 yıl hapis cezasıdır

Eskişehir de 2012 yılında galactic leaderimiz için imf nin uşağı patronların uşağı diyen grubun yargılanması sonuçlandı ve 14 kişiye 2 yıl hapis cezası verildi. Sonuç başbakana hakaret! Buda yetmiyormuş gibi cezalarını bitirene kadar vatandaşlık haklarından faydalanmalarına da izin verilmiyor, yetmiyor avukatlar reddi hakim istediklerini söylüyorlar; hakim değişmiyor! Şimdi bu faşizm değilde nedir? Bir slogan için 2 yıl hapis hitler devrinde yaşansa sanıyorum anlaşılırdı ancak bu olmadı! İleri demokrasi havariliği yapmak kolay fakat uygulamada sıçmak başka mevzu! Hele hele sınır tanımayan gazetecilerin raporuda ayrıca sıçma konumuz oldu bugün! Tebrik ediyorum akepe hükümetini! Müthiş galactic leaderlerini! Bu müthiş liderin demokrasisinide tebrik ediyorum.

şimdi bu kadar kaset hele hele hırsızlık kasetlerinin yayınlandığı son günlerde aynı hakimleri, bilal erdoğanları milletin amına koyacağız diyen göt oğlanlarınıda içeri atmalarını istiyorum! Yer mi? Bence yemez... Ancak bu faşist düzen bunların üzerine eninde sonunda yıkılacak, halkın milletin iktidarı kurulacaktır! Yaşasın temyizi olmayan istiklal mahkemelerine olan özlem!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yazmak yardım istemek için Google yada Msn yada blog hesabına ihtiyacın bulunmamakta. Yorumlama biçimi tikini tıklıyor ve en alttaki Anonim seçeneğini işaretliyoruz. Sonra da mesajı yolluyoruz. Bende okuyorum.