28 Şubat 2014 Cuma

İngiliz istihbaratı GCHQ Yahoo da Röntgencilik Yapmış

ingiliz istihbaratı dünyada yahoo kullanıcıların web kameralarına girerek vatandaşı izlemiş, bir nevi röntgencilik yapmış. Ne mutlu bana ki yahoo hesabım olmasına rağmen web cam kullanmıyorum aslında yok zaten yada ingiliz istihbaratı izlese izlese anca benim daşşaklarımı izler! Gerçi izlemediği ne malum! Aman kızdırmayalım kendilerini.

Yapılan açıklamaya göre de yahoo kullanıcıları genelde birbirlerine ayıp yerlerini göstertiyorlarmış, durumu öğrenen yahoo amca ise duruma sinirlenmiş hiddetlenmiş!

- bu tamamı ile hak ihlalidir

demiş. Tabi ki dünya üzerinde insanlar birbirlerine çüklerini kukularını gösterecekleri zaman mahremiyet isterler, elin ingiliz istihbaratçılarına kim kukusunu göstermek ister? Gerçi cia nin kucağına oturanları sakso çalanları bugün tv.ler bangır bangır yazıyor çiziyor! Kime ne bundan...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yazmak yardım istemek için Google yada Msn yada blog hesabına ihtiyacın bulunmamakta. Yorumlama biçimi tikini tıklıyor ve en alttaki Anonim seçeneğini işaretliyoruz. Sonra da mesajı yolluyoruz. Bende okuyorum.