24 Şubat 2012 Cuma

Şaşı Bak Şaşır


Muhtemelen yazıyı okumadan gördüğünüz fotoğrafı, memleketin son-on onbeş yılını az çok biliyorsanız bunları takip ediyorsanız ve-de bazılarının yaptıklarını ''farz-ediyorsanız'' işte yazıdan önce gördüğünüz fotoğraf sizlere çokşey gösterecektir. Gördüğünüz üzere fotoğrafı 5 saniyeliğine ŞAŞI-BAK-ŞAŞIR olarak kullana da bilirsiniz ayrıca kullanmakta özgürsünüz... Gerçi yukarıdaki fotoğrafta DEMOKRASİ ŞAMPİYONLARI bulunmakta... En kısa boylu olanın DEMOKRASİ KURAMLARINI yıktığını... Neyse!  En azından şaşı-bak-şaşırmaca da özgürsünüz ;) /anlatım bozukluğu olan cümleleri seviyorum - bozuk olan anlatım-bozukluğumuz olsun/  

Soldan sağa-Sağdan sola balon yazmaya kalksak neye yarayacak? Bazı akepe kurumsal doktrinine bağlanmışlar, bizler için kendilerinden olmayanlar için cahil-gerizekalı dediğimizi söylüyorlar-hatta kızıyorlar!

E be arkadaş demeli bu cinslere!

Sizinkinin, ağzına almadığı bi TİNER-Cİ kalmıştı; onuda ağzına yakıştırdı oldu bitti.

''Efendim, üstlerindekiler yakışmış olsa amenna - fakat her türlü üzerlerinde eğreti yada iğreti durmuş'' Sonuçta; içlerinden hangisinin gidip TSKabd ye şikayet ettiğini içimizdeki kaç sivri zekalı hatırlayacak? Ben hatırlıyorum, evet hatırlıyorum ve itiraf ediyorum! Galiba bende sivri zekalıyım :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yazmak yardım istemek için Google yada Msn yada blog hesabına ihtiyacın bulunmamakta. Yorumlama biçimi tikini tıklıyor ve en alttaki Anonim seçeneğini işaretliyoruz. Sonra da mesajı yolluyoruz. Bende okuyorum.