14 Şubat 2012 Salı

80'ler Dizisi TRT


Arka arkaya iki gün olarak kullandığım iznim'de giriştiğim sosyal atraksiyonlar
  • dizi izlemek
  • blog kastırmak
  • oyun oynamak

Eee, blog aynı işte,oyun aynı barbarian invasion takıldık; fakat arka arkaya neredeyse başından kalkmadan trt (tayyip radyo televizyonu) nin yeni dizisini izledim... 

Yazılanın aksine çokda fazla siyasi dertleri olmayan bir dizi*; en azından bilinç altına yerleştirilen objeler vs yoksa, bizim millet üzerinde çok büyük tesir etmeyecektir... Beni dizinin sıcaklığı ev ortamı ev halleri ve samimiyetleri etkiledi... Ayrıca dizinin zamana bağlı olarak kapitalistleşen yozlaşan tüm milli manevi değerlerini kaybeden Türkiyedeki; şitandart çekirdek Türk ailesinin mazisinede inmemizi hissetmemizi sağlıyor... Siyah beyaz televizyonumuz ve tek kanalımız varken; aynı dünyada yaşadığımız almanya da o dönemde 25 kanalın olması ve bunların da renkli olması... Günde birkaç saat yayını zar-zor yapan bir devlet televizyonunun ikide bir necefli ibrik :) izletmesi....

Neyseki ön yargılarla diziye yaklaşmadım, kendimce bir şans verdim.... Tavsiye olunur. Her salı akşamları trt de yada youtube da online olarak izlenebilir.

* Siyasi dertleri, mesajları bulunuyor fakat eleştirel yazılardaki gibi değil; hatta TSK nın darbe yapmasını meşrulaştıran konuşmalar da geçti, dönemin memur psikolojisi eğitim seviyeside yerlerde süründürüldü. Ancak millete 30 yıldır pompalanan komünüst-solcu kötüdür yaklaşımından dizinin senaristleride etkilenmemiş desek yanlış olmaz... 

Sonuçta trt, rte ye rte okyanus ötesine bağlı durumda. Okyanus ötesindeki adamın da seceresi 30 yıldır zaten ortada! Şu dönemde trt den fazlasını beklemek yanlış olacak, bunun yerine 80 lerin sıcaklığının geri kalmışlığının acizliğinin tadını çıkarmak kalıyor!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yazmak yardım istemek için Google yada Msn yada blog hesabına ihtiyacın bulunmamakta. Yorumlama biçimi tikini tıklıyor ve en alttaki Anonim seçeneğini işaretliyoruz. Sonra da mesajı yolluyoruz. Bende okuyorum.