12 Şubat 2012 Pazar

Füze Kalkanını Bizzat Türkiye İstedi

Nato başkanı a.f. rasmussen avrupadan akepe ve recepin ipini çekti.... Füze kalkanı talebi bizzat Türkiyeden geldi; açıklamasında bulunmak - üzülerek acıyarak utanarak buna inanıyorum!!! bu hükümet kesinlikle bunu yapmıştır, eğer gerçekten böyle bir şekilde emperyal kuduz köpeklere yaranmak onlara biat etmek onlar için mücadele vermek adına bu işi yaptılar(sa), böylesi bir hainliğe imza attılarsa vay bizim başlarımıza....

Bir MÜSLÜMAN ÜLKENİN saldırı sistemlerini pasif hale getirerek; düşmanları tarafından gelebilecek saldırılara açık hale getirmek;
YAHUDİ-SİYONİST ÜLKENİN savunmasını yapmak, sonrasında saldırılarında yardımcı olmak;

SONRA ÇIKIP ORADA BURADA DİNDARLIKTAN BAHSETMEK, DİNDAR OLMAYANLARI TİNERCİ YAPMAK!!! 

MÜSLÜMANLIKLA NASIL BAĞDAŞIR? BİR SİYONİST YAHUDİ ÜLKENİN KORUYUCULUĞUNU YAPMAK - ARKA PLANDA BU OYUNU GİZLEMEK - SEÇMENİ KANDIRMAK İÇİN - SUNİ YAHUDİ DÜŞMANLIKLARINI KÖRÜKLEMEK!!! 

BU NASIL BİR İSLAM ANLAYIŞIDIR? BEN ÇÖZEMEDİM...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yazmak yardım istemek için Google yada Msn yada blog hesabına ihtiyacın bulunmamakta. Yorumlama biçimi tikini tıklıyor ve en alttaki Anonim seçeneğini işaretliyoruz. Sonra da mesajı yolluyoruz. Bende okuyorum.