24 Şubat 2012 Cuma

300. Yayın Şerefine B.C nin İroni-Sentezi


Evet, blogdaki 300. yayının ne olmasını merak edip dururken, tak diye karşıma bu olayın çıkması sanırım KADER di ve bundan faydalanmam gerekiyordu... B.C. nin hiçbir hak iddia edememesi için ismini kapattım, internet dünyasında yapılacak aramalarda ise sonucu zaten çıkmayacak... Resme baktığınızda kesinlikle isim göremiyorsunuz! Böylece kimse bizden bu dünyada hak iddia edemediği gibi öteki-tarafta da hak iddia edemeyecek! Edebilir! bu yazıyı da herhangi bir hoşnutsuzluk meydana gelirse gene kaldırmayı İslami garantim altında tutuyorum. Sn. bc. bukadar açıklamadan sonra, isminizin bukadar korunmasından sonra sanıyorum olay çıkarmayacaksınız. Çıkarırsanız da öteki tarafta hesap günün de bende sizden davacı olacağım, diyeceğimki:
- şu karşınızda duran kişi, dünya da basın-yayın özgürlüğümü fikirlerimi dışarı paylaşmamı engelledi! Halbuki ismini onun korktuğu durumlardan korudum... Arama kriterlerinde ismi yer-almadığından endişe edeceği herhangi bir durum da söz konusu olmadığı halde ! sırf takıntıları yüzünden beni etkiledi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yazmak yardım istemek için Google yada Msn yada blog hesabına ihtiyacın bulunmamakta. Yorumlama biçimi tikini tıklıyor ve en alttaki Anonim seçeneğini işaretliyoruz. Sonra da mesajı yolluyoruz. Bende okuyorum.