21 Şubat 2012 Salı

Ellemeye 15 Yıl

Bir önceki blog yazımda http://akinyuce.blogspot.com/2012/02/pembe-metrobus-iii-selimin-katilleri.html kanun yapmaktan - insanını eğitmek ten bahsetmiştim! Olay samsun da geçmiş - adam liselinin kalçasını sıkmış -

MAHKEME 15 YIL VERMİŞ!

Kamu spotu olarak televizyonlar da kesinlikle verilmesi lazım!!! Birileri bilecek, arkadaş diyecek bu boku yersek DEVLET BABA DA BİZİM GÖTÜMÜZÜ BAŞIMIZI SIKAR! BİR YERDE DEVLET-SİKER durumları olmalı... Çözüm adalet ile kanun ile sağlanır... Otobüs rengini değiştirmek herzaman ahlaksızlığı kısa vadeli durduracak! Eğitim-Kanun! Tv. lerdeki bu haberler eğitim olarakta kabul edilebilinir...

Bak arkadaş diyecek, beni dinle! sesime kulak ver! Cinsel taciz de bulunursan bunun bedelini ağır ödersin!!! Metrobüslerin renklerini değiştirmeye gerçekten gerek yok!

Fakat bakın göreceğiz! kuvvetli muhalefet yapılmazsa yobazlar kazanacak! III. Selimin katilleri olan gericiler-yobazlar kazanacak!

Reform yapmaya gayret ederken katledilen III. Selim efendimizin kemikleri sızlayacak! II. Mahmud efendimizin kemikleri sızlayacak!!! Gericiliğe yenilmeyelim! 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yazmak yardım istemek için Google yada Msn yada blog hesabına ihtiyacın bulunmamakta. Yorumlama biçimi tikini tıklıyor ve en alttaki Anonim seçeneğini işaretliyoruz. Sonra da mesajı yolluyoruz. Bende okuyorum.