17 Şubat 2012 Cuma

Korelasyon - youtube- pınar altuğ meme ucu


youtub un tavsiye video önerisinin, çalışma sistematiği sevgili dostum necati E. (soyadı gizlidir; gerçi kendisi akepeli olsa da adının benim gibi bir Atatürkçü ile beraberce söylenmesi-anılması onun adına sakat tır falan) tarafından açıklandı...

işte dediğim gibi ip korelasyon oranına bakıyor deniz gezmişe giren pınar altuğun memelerinide merak edip girmiş...

Kendisinin de açıkladığı üzere deniz gezmişe bakanlar pınar altuğun memesini de merak ediyor... Yada tam tersi ne fark eder? 

Yada akepe tarafından youtube kullanılarak, internet kullanıcılarımıza oynanan çok iğrenç bir tezgahın (bu teoriye yada herne haltsa şaşırdım-kendimi geliştiriyorum) varlığı insanın aklına ciddi olarak takılıyor... Garip cümle oldu, sanırım....

Korelasyon nedir diye merak edenler için sanıyorum olasılıkla-takip-oran vb. saçma sapan hele hele akepe zihniyeti taşıyanlar için gerçekte önemi olmayan konular... Necati nereden mi biliyor? Necati nin atı bile var... Ben genede net bişeyler öğrenmek istedim - wikide bu zımbırtı var - tanım şeyimi bikere değiştirdim necati ilgi alanımda sayısal toto vari sikmler yok... Anladın...

Not: dediğini yapacağım, fetonun önerisi ile baldır-göt capsi alacağım, söz sana kardeşim.

Not2: şakirt cemiyetinin aziz vede muhterem mensupları için 80 lerdeki bülent ersoyun videosunu izlemelerini tavsiye ediyorum, tarihsel değişim ve form atlamalarının bir benzerinide bülen abi yapmıştır... Zaman yok lan necati aslında güzel de tutturulurdu bu sinsilik-yılanlık ;)

Not3: bir takım şakirtler bu yazıdanda olası Atatürk düşmanlığı besleyececektir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yazmak yardım istemek için Google yada Msn yada blog hesabına ihtiyacın bulunmamakta. Yorumlama biçimi tikini tıklıyor ve en alttaki Anonim seçeneğini işaretliyoruz. Sonra da mesajı yolluyoruz. Bende okuyorum.