23 Aralık 2011 Cuma

Fransa Hakkında

Şimdi bu fransa vilayetinin valisi sarkozi denen it leşinin siyasi çetesinin son icadı olan sözde bilmemne tasarısı geçti... Artık inkar suç! Aha ben buradan inkar ediyorum bilmem neleri gebertmedik ! kendileri geberdiler! suçumuz yok! pis ecelleri ile geberdiler!

Sikimizden aşağı kasımpaşa mı desek ! şanzelizemi desek paris meydanları mı desek ne desek tam çıkaramadım...

Büyük elçimizi bürokratlarımızı geri çekmeyelim ! a b c d .... ö ş Ğ gibi planlar ile yalan konuşmayalım!

Recep  efendinin babasına sorsun yazısını da okumayı ihmal etmeyelim! Gayet yerinde cevaptır... Bu arada baba açıklamayı yapmış marsilya yı geçmedim diye ! atı alan üsküdarı geçmiş o tarihte ! binlerce onbinlerce cezayirli katledilmiş...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yazmak yardım istemek için Google yada Msn yada blog hesabına ihtiyacın bulunmamakta. Yorumlama biçimi tikini tıklıyor ve en alttaki Anonim seçeneğini işaretliyoruz. Sonra da mesajı yolluyoruz. Bende okuyorum.