26 Aralık 2011 Pazartesi

joker tayyip Batman Atatürk

Sanat sanattır! Karikatür sadece eleştirmek yerlere-sermek için değildir! Karikatür bazen de hükümetten yana olmaktır; herzaman eleştirmek gibi dertleri yoktur karikatürün-cünün... Belkide eleştirecek hiçbir halt bulamadıklarından dır bu - belkide iyi para kazanmaktır. Her neyse işte bahadır baruter abimiz için durum böyle değil! o herkesi herşeyi eleştirmeyi karikatür için daha uygun görmekte... Yukarıdaki olayın teknik adı vardı unuttum. Manipilasyon du sanırım bakmayacağım sorun yok... Bu resim öyle internette pekte fazla görülmedi duyulmadı! Neden acaba? Ben bile unuttum! Hiç üstüne düşülmedi belkide! 3 günde unutulur, üzerine düşersek! 1 ay devam eder kokusu deyu...

Ayrıca;
bir TC. başbakının uluslar arası kötünün kötüsü joker karakterine benzetilmesi!
bir Gazi Mustafa Kemal Paşa nın uluslar arası iyinin-iyisi batman (betmen diye okunur) benzetilmesi nedir?
burada ironi arayan varmı dır?
peki burada faydacılık arayan varmı dır?
Türkçe de ''dır'' lar iki de 1 ayrımı yazılır? Soru işaretlerini kelimeden bir uzak koysak neden word (vörd diye okunur) sinirlenir ? Yada tam terside olabilir? Peki bu yazıyı bukkaddar uzatmanın ne alemi var? 
Aslında uzun da değil bu yazı! ilk anda aklıma gelenleri standart (şitandart diye okunur) klavye hızımda yazıyorum; bazen yanlış yazıyorum siliyorum o kelimeyi aynen yazıyorum! Okuması yazmasından daha zor değil anlayacağınız-cım anlayacağım yani!

Ya bu arada joker denen pezevenk (pezemenk diye de okunabilinir) in tek amacı salt kötülük yapmakmıydı? yoksa hem kötülük yapıp hemde gotham (gatım diye okunur) şehrini ele geçirmekmiydi? Kısacası öyle yada böyle ele geçirme işgal etme sızma birilerini tasviye edip kendi kadrolarını sokmak vardı işin içinde... Dogma mıdır nedir aq! Çözemedim de olayı...
Son olarak jargon kullanmayı da sikim! Bu nedir arkadaş ! Haaa bu yazıda hoşuma gitti! Biraz saçmaladım biraz kendimce laf sokuşturdum! toplasam 2 dakika sürmedi :D

Ata yok, tayyip yalan adlı çalışma!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yazmak yardım istemek için Google yada Msn yada blog hesabına ihtiyacın bulunmamakta. Yorumlama biçimi tikini tıklıyor ve en alttaki Anonim seçeneğini işaretliyoruz. Sonra da mesajı yolluyoruz. Bende okuyorum.