2 Aralık 2011 Cuma

Suratsız Psikonevrotik Hayvan


Bu psikonevrotik kelimesinin tanımının yada kullanış şeklinin doğruluğundan kesinlikle emin değilim, yanlış olabilir, buradaki kullanım amacı aslında basit; hayatın sillesini yemiş görmüş geçirmiş çeşitli ruhsal problemleri olan bunları dışarı yansıtmakta beis görmeyen anlamında kullandım. Konu mankenimiz cayır cayır uyuyordu ! uyandırıp bir resmini çekme gayretlerimiz boşta kalıyordu, hatta bu elemana bir ara taş vs attık şöyle yukarıdaki gibi bir ara uyanır gibi oldu, karşısındakileri (kadir ve ben) görünce muhtemelen siklememez olacakki uyumasına devam etti !
Cidden sinirlerim bozulmuştu bu çizik hasta kedi 2 yetişkin insanı adam yerine koymamış, şöyle bi süzdükten sonra
- lan siz kimsiniz ! Adammısınız lan siz ! ben Sultan Ahmet in 10 yıllık ruh hali bozuk kedisiyim !
demiş olup yatmasına devam etmişti...
Zaten hayvanatın suratına bakarsanız cidden memenetsiz cünabet kişiliği olduğunu anlarsınız.

-------------

Şimdi arkama baktığımda gördüğüm sultan ahmet meydanı ve ayasofya müzesi etrafında gördüğümüz bu deli dumrul kedilerin aslında insan görmekten gına gelmiş mutasyona uğradıklarını fark ediyorum. Ha birde hagia sophia cat denen başka meşhur bir kedi daha var... Hatta bu kedi için internette sayfalar bile yapılmış vaziyette.

sultan ahmet meydanına daha önce hiç gitmeyen arkadaşlar için www.ottomanmosques.net adresinde meydana ve camiye nasıl gidileceğini izah eden resimli anlatım yapan bir konu bulunmakta. Okumak için tıklayınız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yazmak yardım istemek için Google yada Msn yada blog hesabına ihtiyacın bulunmamakta. Yorumlama biçimi tikini tıklıyor ve en alttaki Anonim seçeneğini işaretliyoruz. Sonra da mesajı yolluyoruz. Bende okuyorum.