3 Aralık 2011 Cumartesi

Bloglamak Yada Bloglamamak

Aziz Nesin günlük tutanların amaçlarını şöyle belirtiyor;
* günah çıkarmak
* temizlenmek
* yaptıklarımızı biryere kadar kimseyle paylaşamadığımızdan bunu günlüklere döktürmek vs vs...
Burada ne günah çıkarıyorum nede temizlenmek arınmak maksadıyla yazıyorum; sadece yazmak için yazıyorum. Zaten bloğumda yaptığım herhangi özelimi ilgilendiren hatadan da bahsetmiyorum, yazdığım hatalar varsa bunlar sadece fotoğraf lardaki teknik ayrıntılar vs.

Gerçi bu satırlar yazıldığı vakit de günah çıkarmış olmuyormuyuz? 

Hayır bloğumu anılarımı, düşüncelerimi belkide en önemlisi çektiğim fotoğrafları internet üzerinde barındırmak ve heryerden ulaşabilmek adına kullanıyorum. Bunun nedeni de yaptığım hataların başkaları tarafından görülmesi ve ikaz edilme uyarılma isteğim kısacası ortaya konan yada konacak işlerin kalitesinin artması adına tüm uğraşlar...
Ve benim öyle gereksiz gereksiz (bolca zamanımın da olması) yazma dürtülerim. Aha gene yazdık ha yazdık.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yazmak yardım istemek için Google yada Msn yada blog hesabına ihtiyacın bulunmamakta. Yorumlama biçimi tikini tıklıyor ve en alttaki Anonim seçeneğini işaretliyoruz. Sonra da mesajı yolluyoruz. Bende okuyorum.