22 Aralık 2011 Perşembe

Aziz Nesin - Boşuna Şiir

Sen yoksun.........
Boşuna yağıyor yağmur...
Birlikte ıslanmayacağız ki.....
Boşuna bu nehir......
Çırpınıp pırpırlanması.....
Kıyısında oturup göremeyeceğiz ki...
Uzar uzar gider..
Boşuna yorulur yollar..
Birlikte yürüyemiyeceğiz ki..
Özlemlerde ayrılıklar da boşuna
Öyle uzaklardayız..
Birlikte ağlayamayacağız ki
Seviyorum seni boşuna..
Boşuna yaşıyorum
Yaşamı bölüşemiyeceğiz ki ...

Beni azçok tanıyanlar bilir, şiir den hiç ama hiç haz etmem, edemedim de... Hatta çok iyi hatırlarım! Bundan yıllar önce arkadaşımın şiir kitabını tüm zorlamalara rağmen bitirememiştim. En acısı ise şiir siz insan olmaz, şunu okuyup anlayım diye nekadar kendimi yorsam da bu şiir olayından pek haz alamadım... Fakat can yücel Bağlanmayacaksın ve aziz nesin in sen yoksun şiirleri başkadır!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yazmak yardım istemek için Google yada Msn yada blog hesabına ihtiyacın bulunmamakta. Yorumlama biçimi tikini tıklıyor ve en alttaki Anonim seçeneğini işaretliyoruz. Sonra da mesajı yolluyoruz. Bende okuyorum.