22 Aralık 2011 Perşembe

Pragmatik akın

Son dönemde üzülmeden utanmadan sıkılmadan itiraf etmem gerekirse! gerçekten Aziz Nesin ve Uğur Mumcu nun etkisinde kaldım! Bu iki çok değerli edebiyat önderinin sosyal yaşamdaki kendilerince üstlendikleri görevleri ve savaşımları da beni kısıtlı hayatçığımda etkilemekte, fikirlerimin oturmasını sağlamakta.... Aslında fikirlerimin değişkenliği söz konusu bile değil, asıl mesele çok dağınık siyasi görüşteki insanlarla beraber olmam da ve onlarla çok yakın ilişkiler içine girebilmem de...
Şöyleki kendi çapımda islami-komünüst :) - faşist vb. çeşitli görüşleri anlaya biliyorum... Bu görüşlerdeki ütopyaları sezebiliyor hatta pragmatik çıkarımlarda sağlayabiliyorum... Fikir sahipleri ile gerçek manada kırıcı dökücü sorunlar yaşamıyorum... Bunda bir sorun olduğunu düşünmüyorum. Yaniiii aziz nesin yada uğur mumcu yada ahmet taner kışlalı okuyup bundan iyi yönde fakat çıkarcı olmayacak şekilde yararlar elde etmeye çalışmak suçlu olma durumunu ortaya çıkarıyorsa;

Evet ben suçluyum...

Şuan 30 yaşımda olmamın fikirlerimin değişkenliği ile ilgisi yok! Koskoca recep bile değiştiğini 50 sinde söyledi... Daha yirmi senem var. 

Düzenlenecek Yazıdır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yazmak yardım istemek için Google yada Msn yada blog hesabına ihtiyacın bulunmamakta. Yorumlama biçimi tikini tıklıyor ve en alttaki Anonim seçeneğini işaretliyoruz. Sonra da mesajı yolluyoruz. Bende okuyorum.