28 Mart 2012 Çarşamba

Rome Total War Destek - Hile - Hack Sayfası


Bloğum da Rome Total War Destek - Hile - Hack Sayfası oluşturmaya karar verdim. Ufak ufak 1-2 makale dahi yazdım, en kritik hack leri blogda resimli olarak vermeyi düşünüyorum... Taslak halinde hoş oluyor. :) Çok uzun zamandır bu tip işlerle uğraşmadığım için baya baya sardı bile denebilir. Rome Total War destek hayırlı uğurlu olsun. 

Savaş tan önceki meydan okuma-ortalama şans ekranında roma senatosunun en iyi atlı birliği olan Praetorian Cavalry lerin şansı oldukça düşüktü karşı tarafın çoğunluğu ağır silahlıydı, bu şartlar altında Roma Ordusu  ya kaybedecekti yada kazansalar bile sayıları %50 azalacaktı... Fakat biraz uğraş biraz yapay zekanın düşük olması neticesinde birlik kaybı 400 ün altında... Çok iyi sayılmasa da işin ucunda ölüm yok :)

( aceleye gerek yok - zaten oyunda olmazsa olmaz 2-3 hack var / sayfayı biraz düzenledikten sonra işlem tamam )

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yazmak yardım istemek için Google yada Msn yada blog hesabına ihtiyacın bulunmamakta. Yorumlama biçimi tikini tıklıyor ve en alttaki Anonim seçeneğini işaretliyoruz. Sonra da mesajı yolluyoruz. Bende okuyorum.