5 Mart 2012 Pazartesi

Esra Erol dan Mutlu Evlilik Formülü

Bilmem kaç senedir evlilik programı sunan esra erol, mutlu evliliğin formülünü 12 madde de vermiş. Helal olsun kendisine... Maddelere baktım, her nekadar bekar olsam da en azından maddeleri çevremdeki evli kişilere uyguladığımda esra erolun haklı olduğunu anladım... Hele hele ortak hobi benim için ileride olmazsa olmazlar dan olacak gibi... Ha bu arada konunun devamında içmesenizde olurdu - yandaki görselin videosu bulunmakta... Güneydoğulu çiftin nikah törenlerinden emsalsiz ölümsüz ilelebet payidar kalacak.... İzleyin işte! Ha bu arada çiftlerin en mutlu olması gereken anlardan biri olan nikah töreninde elemanların yüzlerine bakın... Hele kadının... İsteksiz sikişten bişey olmaz diye de bir laf vardı unuttum şimdi....

Mutlu Evliliğin Formülü

- Erkek kadından büyük olmalı. En az beş yaş büyük olmalı. Ama bu yaş farkı 15'in üstünde olmamalı.

- Evleneceğiniz zaman 'Acaba yapabilir miyim, olur mu, sevebilir miyim?' gibi bir düşünce olmamalı.

- Evleneceğiniz kişi sevdiğiniz, mutlaka beğendiğiniz, tenine dokunmaktan keyif aldığınız biri olmalı.

- Ne erkek ne de kadın birbirini değiştirmesin. Benim için en önemli kıstas bu: 'Beni bugün var olduğum gibi tanıdın, böyle kabul etmelisin. Üç gün sonra sende şunu beğenmedim,' diyorsan o ilişki asla yürümüyor.

- Ne erkeğin hükmü altına giren kadından hoşlanıyorum ne de erkekten çok şey talep eden kadından. Kadın ya da erkek, insanın bir duruşu olmalı.



- Aileler, ilişkilerdeki en önemli faktör. Çok âşık olduğunuz biri olabilir ama ailesiyle iletişim çok kuvvetli olmalı. 'Sonra düzelir,' demeyin, asla düzelmiyor çünkü.

- Aynı evin içerisinde ortak bir hayat sürdürebilmek için özgürlük alanlarının olması şart.

- Hep susan taraf ya da hep konuşan taraf kadın olmamalı, bir dengeye oturmalı.

- Çok alkol alan biriyle de olmaz. Buna hem kadının hem erkeğin çok dikkat etmesi lazım. 'Nasıl olsa evlenince, ben bunu düzeltirim,' deniliyor ama öyle bir şey mümkün değil.

- Ortak bir hobinin olması çok önemli. Yani birlikte yaparken keyif aldığınız ortak bir ilgi alanı olmalı.

- Karşınızdaki sizi, var olan çevrenizden soyutlamamalı.

- Birbirinizin arkadaşlarıyla anlaşabilmelisiniz. Arkadaşlarınız illa o ilişkiyi tasvip etmek zorunda değil ama arkadaşlarınızla anlaşabilmeli.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yazmak yardım istemek için Google yada Msn yada blog hesabına ihtiyacın bulunmamakta. Yorumlama biçimi tikini tıklıyor ve en alttaki Anonim seçeneğini işaretliyoruz. Sonra da mesajı yolluyoruz. Bende okuyorum.