21 Mart 2012 Çarşamba

Murat Karayılan Oslo Çözümlemeleri

akepe cemaat arasındaki soğukluğa değinerek:
“Gülen Cemaati AKP ile arasındaki hesaplaşmada bu sorunu kullanmaya çalıştı. AKP’yi zorlamak, ona yakın olan MİT’i ve MİT müsteşarını etkisiz kılmak için Oslo görüşmelerini deşifre etti ve sonra da yargı konusu yaptı. Halbuki Oslo görüşmeleri bir uluslar arası kuruluşun gözetiminde, her iki tarafın da gizlilik sözü vermesi temelinde sürdürülen bir diyalog süreciydi. Burada önemli olan cemaatin her şeyi kendi çıkarı çerçevesinde ele almasıdır.”

“Fethullah Gülen cemaati, Yeşil Ergenekon biçiminde örgütlenmiş ve kendi sistemini geçirmek istemektedir. Erdoğan buna ne kadar göz yumar, ne kadar hazmeder bilmiyorum. Ama kanımca özellikle yargıda ve polisteki etkisini sınırlamaya dönük adım adım bazı hamleler yapacaktır.”
demiş, murat karayılan / pkk 2. çete başısı

Fırat Haber Ajansına yaptığı çözümlemesini medya ne yazıkki herzaman ki gibi göremedi, e ama arkadaşşş elin çete başınısının yazdıklarından bize ne! diyecekler için - buna benzer yazılan hiçbir yazı medyada rağbet görmedi... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yazmak yardım istemek için Google yada Msn yada blog hesabına ihtiyacın bulunmamakta. Yorumlama biçimi tikini tıklıyor ve en alttaki Anonim seçeneğini işaretliyoruz. Sonra da mesajı yolluyoruz. Bende okuyorum.