27 Mart 2012 Salı

Angry Birds Download


Bu oyunu arkadaşların iphone yada android yada ipad lerinde falan görmüştüm, ilkin ne kadar saçma bir oyunmuş dediğim uzaktan bakındığım bu oyunu birkaç kere oynadığımda, grafiklerin hele hele seslerin müthiş sevimli olduğunun farkına vardım... Ve angry birds i oynamaya başladım. Arkadaşların katkısı çok. Dün aklıma oyundaki kuşların sinirli sesleri patlama sesleri birden bire geldi,arşivime baktım oyunumu bulamadım; ve gidip torrentten çektim! Sonrada free free (bu oyunun sanıyorum dağıtımı suç değil)  http://uploaded.to  adresine pompaladım... Size sadece google dan angry birds yazıp, buraya gelip linki almak kaldı.
Bu arada oyun geniş ekran çözünürlüklerinde hata verebiliyor - dosya içindeki hata durumunda beni oku dosyasında gerekli düzenlemeleri yazdım.
Rar Şifre            : akinyuce.blogspot.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yazmak yardım istemek için Google yada Msn yada blog hesabına ihtiyacın bulunmamakta. Yorumlama biçimi tikini tıklıyor ve en alttaki Anonim seçeneğini işaretliyoruz. Sonra da mesajı yolluyoruz. Bende okuyorum.