12 Mart 2012 Pazartesi

4 + 4 + 4 akepe terörizmi

akepe siyasi şeysi sonunda, tüm terörize anti-sosyal anti-demokratik roma ayak oyunlarını sergileyerek ''resmen siyaseti-demokrasiyi-hukuku terörize ederek'' 4+4+4 şeriat planını ''komisyonlarından'' da geçirdi...  Artık nezaman demokratik-hukuk-cumhuriyet rejimini yıkacaklarına kadar geldik, nezaman ülkeyi abd mandasına sokacak fikirlerine kadar geldik! Yıllardır oynadıkları sinsi irticai plan son noktalarına kadar geldi çattı, eğitim sistemindeki radikal teröristlikleriyle de irticai eylem planlarına bir adım daha yaklaşmış oldular... Eğitim planlarındaki bu adım ile kısa vadede beyinleri siyasal-terörize edilmiş-islam safsatalarıyla doldurulmuş tinerci olmayan ama terörist birer dinci haline sokulmuş yarı abd-israil muhbirleriyle yollarına aralıksız kesintisiz devam edecekler... 

Gerçekte bu siyasi bilmemne-nin eğitimin kalitesiyle oluru-olmazlarıyla da alakaları yok! ülkenin ileri gelen eğitimcileri bu uygulamanın aşırı kalkınmış batı ülkelerinde dahi uygulanmadığını, bunun sonuçlarının beklenenin aksine olacağını haykırsalarda! değişen hiçbir halt olmadı! 

Çünkü siyasi bilmemne-nin amacı zaten eğitimin kalkındırılmasından çok eğitimin kendi siyasi çetelerine vaadedeceği siyasi çeteleşme, ülkenin gerisine rejim değişiklikliğiyle abd nin ''ılımlı islam'' ''yeşil hat'' oyunlarına yönelik terörize edilmiş grupların kendi irticai idolojilerindeki küçük orduların hazırlanması...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yazmak yardım istemek için Google yada Msn yada blog hesabına ihtiyacın bulunmamakta. Yorumlama biçimi tikini tıklıyor ve en alttaki Anonim seçeneğini işaretliyoruz. Sonra da mesajı yolluyoruz. Bende okuyorum.